Zakaj tehniška gimnazija? – Andrej Simončič

Andrej Simončič

Tudi ti rad pogledaš kakšno epizodo serije Big Bang Theory in se nasmejiš geniju Sheldonu, ki je s svojim znanjem in socialnimi veščinami (ki to niso) totalni car? No, komu pa ni? V prostem času pa te bolj zanima odpreti ali dograditi kakšen računalnik, napravo ali pa celo kakšen avto? Morda celo narediti kakšno igro za telefon/računalnik? Raje primeš v roko kakšno orodje, napravo ali izvijač kot pa pisalo za spis, ki je za domačo nalogo?

Si se našel v tem opisu? Torej predvidevam, da je v tebi dovolj raziskovalca in bodočega inženirja, da bi utegnila biti prav tehniška gimnazija na Gimnaziji Lava prava izbira za tebe.

Zase lahko rečem, da je bila izbira tehniške gimnazije najboljša možna, ko se ozrem nazaj. Že pred vpisom v gimnazijo sem vedel, v katere vode me vleče. Prav tehniška gimnazija mi je dala tisto več, za kar sem bil v prvem letniku študija v prednosti pred ostalimi gimnazijci iz splošnih gimnazij. Poudarek na strokovnih snoveh je glavna prednost. Naj bo to elektrotehnika, mehanika ali pa računalništvo. Prav tako sta matematika in fizika usmerjeni v snovi, ki jih boš potreboval v svojem poklicu.

Naj povem še, v kakšnem položaju sem trenutno jaz: diplomiral sem na Fakulteti za elektrotehniko v Ljubljani v treh letih, trenutno pa opravljam še zadnji letnik magistrskega študija (2 leti). Poleg študija sem si preko poletnega študentskega dela že našel delo pri podjetju s sončnimi elektrarnami in prejemam njihovo štipendijo. Naj povem še, da v moji skupini na faksu več kot polovica kolegov že sodeluje s kakšnim podjetjem in ima tako že nekako zagotovljeno delovno mesto po zaključku magisterija. Možnosti se kar hitro odprejo, ko se le ponudiš delodajalcem znotraj svoje stroke.

Če meniš, da tudi tebe vleče v podobne smeri, mislim, da nimaš več težkega dela, katero srednjo šolo izbrati. Jaz ti zagotavljam, da boš s tem programom zadovoljen in hvaležen, ko se boš čez štiri leta ozrl nazaj in pomislil, kaj vse si pridobil več kot ostali sovrstniki.

Nazaj