Po dveh letih nas je v mesecu januarju spet obiskal strokovnjak s področja programiranja računalniških iger Nick Condatore, ki živi in dela v ZDA. Iz podjetja za proizvodnjo in programiranje igralniških avtomatov je prešel v podjetje Bethesda Game Studios, ki se ukvarja s programiranjem video iger za osebne računalnike in mobilne naprave. Trenutno aktualni projekt, na katerem dela, je Fallout 76.
Dijakom prvega, drugega in tretjega letnika tehniške gimnazije je predstavil svojo študijsko in poklicno pot ter svojo vlogo pri nastajanju video iger. Primerjal je ameriški in slovenski šolski sistem ter poudaril glavne atribute pri izbiri kandidata za zaposlitev.
Ob koncu so dijaki dobili priložnost za vprašanja, na katera je z veseljem odgovoril.
Nekaj vtisov dijakov:
- Predstavitev je bila zanimiva, še posebej Nickova težka pot do podjetja, v katerem je sedaj.
- Predstavitev se mi je zdela zanimiva, saj so me mnogi podatki presenetili (npr. koliko stane študij v Ameriki).
- Najbolj se mi je vtisnilo v spomin, ko nam je razlagal o svoji življenjski poti, kako je sprva mislil, da bo pisatelj, potem lastnik restavracije. Na koncu pa je postal programer igre iz ene najbolj znanih franšiz. Predstavitev je bila dober vpogled v karierno pot uspešnega Američana.
- Predstavitev je bila zanimiva, ker sem imel prvič možnost v živo poslušati angleškega govorca. Njegova razlaga mi je dala vpogled v računalniške igrice, kako nastanejo in kaj se dogaja v ozadju.
- Predavanje je bilo zanimivo že zaradi samega Nickovega prihoda v Slovenijo in njegovega načina predstavitve, izvedel pa sem tudi veliko o delu v podjetju, ki proizvaja igrice.
- Predstavitev se mi je zdela zelo zanimiva, saj sem izvedel veliko novih informacij. Všeč mi je bilo, da je povedal veliko o ameriškem šolstvu in o kasnejši zaposlitvi v programerskem poklicu. Lahko pa bi povedal kaj o zaslužku.
- V predavanju sem užival. Prvi del je bil manj zanimiv, a kljub temu informativen. Z veseljem bi poslušal še uro in postavil še veliko vprašanj.
- Predavanje je bilo odlično. Zanimivo je bilo videti stališče programerja do »gaming« industrije. Odlično bi bilo imeti več predavanj programerjev, strojnikov …
- Všeč mi je bilo predvsem to, da nam je prišel predavat nekdo, ki je član večjega podjetja. Tako smo mu lahko zastavili več vprašanj glede samega podjetja in iger, ki jih izdelujejo, on pa je na njih z veseljem odgovoril. Želim si še več takšnih predavanj, mogoče s področja iger ali pa področja socialnih omrežij.