Na Gimnaziji Lava vsako leto drugače praznujemo slovenski kulturni praznik; lani smo ga v celoti posvetili Francetu Prešernu, letos smo si za izhodišče vzeli le njegov čas. Predstava, ki smo jo uprizorili 6. februarja v Celjskem domu, temelji na knjigi H. D. Thoreauja, ameriškega pisatelja, filozofa, okoljevarstvenika in Prešernovega sodobnika.
Walden: življenje v gozdu je besedilo, ki popisuje Thoreaujev eksperiment ob jezeru Walden, ki je potekal dve leti in dva meseca. Pisatelj je ves ta čas preživel bolj ali manj v samoti, sam si je postavil bivališče, sam skrbel za preživetje, ob tem pa veliko bral in razmišljal. Temu načinu življenja smo v predstavi vzporejali življenjski slog treh sodobnih mladostnic. Obe zgodbi sta se prepletli in gledalca spodbudili, da je začel razmišljati o temah, kot so potrošništvo, odnos do narave, sobivanje z živalmi, samooskrba, zasičenost z informacijami, branje …
Zahtevno glavno vlogo je odlično odigral Alen Ramič (3. d), v vlogi sodobnih in že kar malce karikiranih najstnic so se izkazale Eva Kveder in Kristina Trkmič Senica (obe 3. d) ter Zala Žagar (2. b). Ob igralcih pa je bilo na odru še sedem izvrstnih glasbenikov, ki so se s svojimi naučenimi skladbami in improvizacijami ves čas vključevali v dogajanje. Glasba – slovenska in tuja sodobna klasika – se je z govorjeno besedo in gibom spojila v organsko celoto dveh poudarjeno kontrastnih svetov, romantičnega v naravi in sodobnega urbanega. Enej Romih (4. a) je suvereno obvladoval več inštrumentov, enako Blaž Krušič (4. e); Ema Laznik (2. c) in Vita Adamič (1. c) sta sočasno igrali klavir; v zaključni skladbi je pela Zara Škapin (2. b); glasbeni zasedbi sta se pridružila še dva dijaka s ŠCC, in sicer Amadej Volasko (G-2. a) in Gal Zaveršnik (E-2. c).
Za ozvočenje in videoprojekcijo je poskrbel TV-center (Dejan Ramovš in Žan Gradišnik), dijakinje so sfrizirali in naličili na Srednji šoli za storitvene dejavnosti in logistiko (mentorica Lucija Koželj), sceno so pripravili na Srednji šoli za gradbeništvo in varovanje okolja (Srečko Draksler), za izbor glasbe je poskrbela Metka Jagodič Pogačar, ki je bila tudi mentorica glasbenikom; scenarij je pripravila Breda Marušič; slednja je avtorica idejne zasnove za celostno podobo predstave.